Klobouk do sauny - Tmavě šedý
Popis
Plstěný klobouk do sauny. Složení: 100% vlna.
Milovníci sauny již dlouho používají klobouky v sauně a lázních. Jsou velmi důležitým prvkem saunovací kultury. Sauna a saunový klobouk plní velmi důležitou funkci – chrání hlavu před přehřátím, které může vést ke špatnému zdraví. Kromě toho je klobouk do sauny pro ženy nezbytný, protože chrání vlasy před negativními účinky vysoké teploty a vlhkosti.
Plstěný klobouk
Klobouk do sauny je vyroben z plstěné vlny. Jde o materiál, jehož důležitou a užitečnou vlastností je v tomto případě nízká tepelná vodivost. Plsť je vyrobena z vlny, ale je lehká, jemně vyrobená, bez zápachu na vlně. Plstěný klobouk do sauny - měkká textura, příjemná na dotek.
Jak by měl vypadat klobouk do sauny?
Optimální saunový klobouk je tradičně ve tvaru čepice, vzhledem k tomu, že vršek klobouku se nedotýká hlavy. Díky tomu uvnitř vzniká vzduchová mezera, která zároveň vytváří tepelnou bariéru, bránící zahřívání hlavy. Pro zajištění optimální teploty uvnitř klobouku je však důležité dodržovat jedno jednoduché pravidlo – před vstupem do parní lázně je nutné si nasadit saunový klobouk. Vlasy by měly být zároveň suché, protože mokré se stávají dobrým vodičem tepla, což výrazně snižuje pozitivní účinek klobouku. Saunová čepice, která chrání před přehřátím, navíc chrání vlasy před poškozením horkým vzduchem, který je činí křehkými a lámavými.
Pokožka hlavy je nejcitlivější částí hlavy, přes kterou se z těla odpařuje asi 50 % tekutin. Je proto povinné zakrýt tuto oblast v parní místnosti.
Saunová čepice je nutností
Málokdy se zapomene na ručník při nošení doplňků do sauny, ale ne každý si vzpomene na klobouk, i když na jeho kvalitě závisí kvalita saunových procedur.
Klobouk do sauny není žádný výstřelek ani pocta módě, je to nutnost. Vytváří "tepelný efekt", tj. udržuje stálou teplotu i přes kolísání okolní teploty. Nejslabší částí lidského těla v sauně je hlava. Důležitou věcí při přípravě saunových procedur je proto jeho ochrana před tepelným šokem. Teplota vzduchu v parní sauně je nejvyšší nahoře, takže povrch hlavy je velmi horký. Mnozí opouštějí parní místnost kvůli přehřátí hlavy, ačkoli tělo a nohy ještě nejsou pořádně zahřáté. Klobouk do sauny vám umožní relaxovat o něco déle a s potěšením.
Jaké jsou pravděpodobné důsledky nepoužívání saunového klobouku?
Klobouk speciálně navržený do sauny chrání před přehřátím. V opačném případě se častěji objeví bolesti hlavy, slabost, nevolnost, zatmění očí po saunových procedurách, mdloby nebo i závažnější následky nedbalosti.
Péče o saunové klobouky
Výrobky z vlny, plsti a lnu jsou pohodlné a praktické, ale vyžadují jednoduchá pravidla údržby. Po 2 - 3 návštěvách je nutné čepici do sauny vyprat. Perou se pouze ručně, při teplotě nepřesahující 30 stupňů. Po umytí nebo použití dobře sceďte. Pokud budete dodržovat tyto jednoduché požadavky, vlákno vydrží velmi dlouho.
Technical specification
- země výroby LT
- Hmotnost 0.2000
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.